بازگشت

زمان مطالعه : ۴ دقیقه و ۸ ثانیه

هزینه عمل اسلیو معده

money-with-protection-gloves-medical-mask_23-2148546880.jpg

آنچه می‌خوانید :


این روزها، اسلیو معده طرفداران زیادی پیدا کرده است که عوامل مختلفی منجر به این موضوع می‌شوند. افراد با هدف‌های متفاوتی، در نهایت به دنبال زیبایی و تناسب اندام هستند. از این رو اسلیو معده بهترین گزینه برای اغلب مردم است. در این میان اطلاع از هزینه این عمل اهمیت فراوانی دارد. چرا که ابتدا باید بودجه و توان مالی از انجام آن مهیا باشد. برای پرسیدن سوالات خود درباره عمل اسلیو معده می‌توانید با کارشناس در ارتباط باشید، همچنین می‌توانید برای انجام عمل اسلیو معده از بهترین جراح عمل اسلیو معده تهران ویزیت دریافت کنید.

اسلیو معده چیست؟

برای اینکه بتوانیم هزینه‌های این عمل را شرح دهیم، ابتدا لازم است به چیستی آن بپردازیم. به طور کلی عمل اسلیو معده یک جراحی محسوب می‌شود که حجم معده را تا ۱۵ درصد کوچکتر از قبل می‌کند. در نتیجه این عمل، فرد زودتر احساس سیری می‌کند و به این ترتیب با مشکل پرخوری مواجه نمی‌شود. برخلاف عمل بای پس معده، اسلیو معده یک جراحی بدون برگشت محسوب می‌شود. پس از انجام جراحی شخص حتما باید یک رژیم اصولی در پیش بگیرد تا بدن را ریکاوری کند.

هزینه اسلیو معده

ابتدا باید یک واقعیت روشن شود و بدانید که هزینه اسلیو معده، صرفاً محدود به عمل جراحی نخواهد بود و موارد زیادی در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند.

هزینه های قبل از عمل اسلیو معده

قبل از انجام عمل جراحی، بیمار حتما باید آزمایشات و معایناتی که پزشک متخصص پیشنهاد می‌کند را انجام دهید. این آزمایشات هزینه‌های جداگانه‌ای را به همراه خواهند داشت. آزمایش‌ها و معاینات می‌تواند شامل آندوسکوپی، آزمایش خون و سونوگرافی باشند. پس از انجام آن‌ها، هزینه‌ای را باید برای مشاوره های تخصصی در نظر بگیرید. تمام این موارد، هزینه‌های قبل از عمل هستند.

هزینه های عمل جراحی اسلیو

پس از اینکه تمام مراحل قبل از عمل را به نحو احسن طی کردید، بیمار آماده انجام عمل جراحی خواهد شد. در این زمان هزینه عمل وابسته به چند نکته است. بیمارستان، تجهیزات بکار گرفته شده و جراح مدنظر شما، همگی در هزینه عمل تاثیرگذار هستند. بنابر همین مسئله، هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان‌های مختلف بر اساس شرایط موجود، متفاوت خواهد بود.

هزینه های بعد از عمل اسلیو معده

پس از اینکه عمل جراحی تمام شد، هزینه‌های بعد از عمل آغاز می‌شود. پزشک پس از جراحی، داروها، مکمل‌ها و ویتامین‌هایی را برای جبران کمبود مواد غذایی تجویز می‌کند. علاوه بر آن‌ها برای این که بتواند تشخیص دهد که از هر ویتامین یا املاحی در بدن چه مقدار کمبود وجود دارد، چند آزمایش را نیز تجویز خواهد نمود. بنابراین همه این‌ها نیز بخشی از هزینه‌های بعد از عمل جراحی خواهند بود. بعد از محاسبه مرحله‌ای بخش‌های گفته شده، می‌توانید هزینه عمل را شرح دهید. پس در اینجا ما نمی‌توانیم به صورت قطعی درباره هزینه‌ها صحبت کنیم. چون همانطور که گفتیم عوامل مختلفی در آن دخیل هستند که در ادامه نیز شرح می‌دهیم.

عوامل موثر بر هزینه نهایی اسلیو معده

به طور کلی و مختصر اگر بخواهیم این عوامل را شرح دهیم، آن‌ها را به سه دسته تقسیم‌بندی می‌کنیم. این دسته‌بندی اساس کلی هزینه نهایی خواهد بود. بنابراین نوع بیمارستان، میزان دستمزد جراح و نوع بیمه بیمار سه عامل مهم در هزینه اسلیو معده خواهند بود.

اصلی‌ترین موضوعی که برروی هزینه تاثیرگذار خواهد بود، بیمارستان است. نوع بیمارستان اعم از اینکه دولتی یا خصوصی باشد، هزینه‌های متفاوتی را در بر خواهد داشت. به طبع بیمارستان‌های خصوصی هزینه بیشتری را طلب می‌کنند. پس از آن، دستمزد جراح با توجه به مهارت و تخصص آن، تعیین می‌شود. در نهایت نیز اگر دارای بیمه تکمیلی باشید، مقدار قابل توجهی از هزینه‌هایی که صرف عمل کردید، به حساب شما بازخواهد گشت. پس اگر می‌خواهید که هزینه عمل کمتری داشته باشید، از بیمارستان دولتی استفاده کنید و حتما بیمه تکمیلی داشته باشید.

آیا اسلیو معده کم‌ هزینه ترین عمل لاغری است؟

هزینه این عمل نسبت به سایر جراحی‌های لاغری، کمتر است. چراکه در طی جراحی منگنه‌های کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه جراح هزینه کمتری دریافت می‌کند. اما هیچگاه به دنبال یافتن ارزانترین روش نباشید. عمل اسلیو معده با توجه به صلاحدید پزشک متخصص و مدل چاقی شما پیشنهاد می‌شود. بنابراین اگر پزشک به شما سایر عمل‌های جراحی لاغری را پیشنهاد داد، از اسلیو معده استفاده نکنید. زیرا چاقی انواع مختلفی دارد. همیشه به دنبال بهترین کیفیت باشید و به کم قانع نشوید.

مزایای عمل اسلیو معده

در مقایسه با سایر روش‌های لاغری، این عمل دارای مزایای فراوانی است. بنابراین اگر به دنبال لاغری هستید اما با ورزش و رژیم غذایی به نتیجه مطلوب نمی‌رسید، اسلیو معده بهترین گزینه برای شماست. این مزایا به شرح زیر هستند.

+ کاهش وزن زیاد: در مدت زمان ۱۸ ماه بعد از انجام عمل جراحی،البته که این مورد مراقبت پس از عمل را نیز طلب می‌کند.

+ کاهش اشتها: کاهش اشتها و به دنبال آن کاهش احساس گرسنگی به دلیل ترشح نشدن هورمون گرسنگی

محافظت روده

+ مدت زمان کوتاه عمل جراحی اسلیو معده: این موضوع منجر به دریافت دستمزد کمتری می‌شود.

+ درد کمتر نسبت به جراحی‌های دیگر

+ حفظ بخش مهم معده به نام پیلور

+ آسان بودن عمل نسبت به روش عمل بای پس معده

بنابراین این مزایا باعث می‌شود که افراد زیادی جراحی لاغری اسلیو معده را نسبت به سایر روش‌های دیگر ترجیح دهند. شما نیز اگر قصد انجام عمل را دارید، ابتدا اطلاعات کافی از آن را کسب کنید. مزایای این روش را با مزایای روش‌هایی دیگر مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید.

سخن پایانی

هدف ما در این مقاله شرح هزینه‌های اسلیو معده بود. همان‌طور که گفتیم عوامل مختلفی در نتیجه کار موثر هستند. بنابراین دقیقاً نمی‌توانیم این مبلغ را ذکر کنیم. اما نکته‌ آشکار این بوده که افراد از پس هزینه‌های این عمل برمی آیند و نگران بودجه خود نباشید. برای اینکه بصورت دقیق شرایط خود را نسبت به بودجه بسنجید، بصورت حضوری به مشاور پزشک مراجعه کنید. 

مقالات پیشنهادی

portrait-young-man-lying-bed-checking-his-fever-thermometer_23-2147948490.jpg
تب کردن بعد از عمل اسلیو معده